Sereno Fenn'a 4/9, 31-143, Kraków
509-241-459, 693-025-046
zwiedzaniekrakowa@gmail.com

Gra z dreszczykiem

gra thriller logoGra terenowa w klimacie horroru rozgrywana o zmierzchu lub nocą w Parku Bednarskiego i jego okolicach. Uczestnicy poszukują wyjaśnienia dziwacznych wydarzeń niepokojących dzielnicę od kilku tygodni. Rozpoczynają swoją wędrówkę o zachodzie słońca, by w zapadającej ciemności próbować odnaleźć odpowiedzi wśród alejek parkowych i uliczek Podgórza.

 

Po drodze badacze napotykają osoby, które wskazują im drogę, dają rady, a także opowiadają więcej o zjawiskach, jakich były świadkami. Z relacji napotkanych postaci stopniowo wyłania się pełniejszy obraz sytuacji oraz informacja o kimś, kto może znać rozwiązanie problemu. Punkt zwrotny gry następuje, gdy gracze, korzystając z zebranych po drodze wskazówek, odnajdują postać Ucznia Czarnoksiężnika. Wyjaśnia on, że niezwykle zjawiska są następstwem klątwy rzuconej setki lat temu na te okolice przez Mistrza Twardowskiego. Następnie podaje sposób na zdjęcie zaklęcia. Aby to zrobić, należy zebrać talizmany należące do przeklętych dusz nawiedzających Podgórze.

 

gra miejska - thriller - upiór

Po wysłuchaniu instrukcji maga uczestnicy wracają po własnych śladach i spotyka ponownie postacie, które wcześniej wskazały im drogę – teraz jednak są one odmienione przez ciążącą na nich klątwę. Uzyskanie od każdego z przeklętych talizmanu wymaga pokonania go w jakiejś dziedzinie lub spełnienia innych specjalnych warunków. Po pokonaniu prób i zebraniu talizmanów gracze wracają do punktu startowego i ściągają klątwę.

Zależnie od liczby graczy scenariusz można rozgrywać z uwzględnieniem współzawodnictwa. W takim wypadku grupy poruszają się niezależnie, a o zwycięstwie decyduje ilość zdobytych talizmanów.

 

Noc na Przeklętym Wzgórzu

Bardziej rozbudowana wersja scenariusza z dreszczykiem zawiera oprócz Parku Bednarskiego i Wzgórza Lasoty także miejską część Podgórza. Koncepcja i cel gry pozostają niezmienione, jednak w kontraście z toczącą się pod gołym niebem częścią terenową ta połowa trasy może np. obejmować takie atrakcje jak:

  • wizyta w opustoszałym teatrze nawiedzanym przez upiora
  • odwiedziny w pracowni witrażysty parającego się czarną magią
  • wywoływanie ‘duchowych zdjęć’  w zakładzie fotograficznym